Speelochtend
Kom ook leren en spelen met je kind. Stichting Jeugdwerk verzorgt een speelochtend voor moeder en kind van 0 tot 36 maanden. 10 Weken lang gaan we gezellig kletsen, spelen, knutselen en muziek maken.

Samen spelen met je kind. Moeders ontmoeten moeders. Kinderen ontmoeten kinderen.

De speelochtend is gratis en u bent allen van harte welkom.

De speelochtend wordt geleid door Marije van der Zwan en Nahid Zabihi. Aanmeldformulier kunt u bij de peuterspeelzaal ophalen en invullen. Leuk als u komt!

Samenspel

Samenspel is een gezellige en leerzame speelochtend voor kinderen van 2 jaar met hun ouders. Meedoen aan samenspel is een leuke manier om andere ouders van jonge kinderen te ontmoeten en biedt een extra steuntje in de rug bij de opvoeding van uw kind. Voor uw kind is de samenspelgroep de ideale manier om vertrouwd te raken met de omgeving, de pedagogisch medewerkers en het leren spelen met andere kinderen. Uw kind(eren) krijgen voorrang bij plaatsing op de voorschool van Stichting Jeugdwerk. De voorschool begint vanaf 2,5 jaar en duurt tot uw kind naar de basisschool gaat. Tijdens de samenspel bijeenkomsten wordt Nederlands gesproken, waardoor spelenderwijs ook aandacht wordt geschonken aan de Nederlandse taal.

Ouder en kind mogen maximaal één keer per week deelnemen aan een samenspelbijeenkomst.

Bijeenkomsten duren 2 uur.

Kinderen en ouders kunnen minimaal 3 en maximaal 6 maanden samenspel volgen.

Wij werken aan de hand van thema’s en spelen in op de ontwikkelingsfase waar de kinderen zich in bevinden.

Samenspel wordt gratis aangeboden.